IOTA Cüzdan Oluşturma

IOTA
IOTA

İota cüzdan oluşturmak zor değil çok basit hemen hızlıca adım adım yapalım.

1.Adım
İlk adımımız cüzdan uygulamasını indirmek aşağıdaki linkten işletim sisteminize uygun olanı bulup indirebilirsiniz.Windows işletim sistemi için .exe uzantılı olan dosyayı indirebilirsiniz.

github.com/iotaledger/wallet/releases

2.Adım
İkinci adımımız next next next uygulamayı yüklüyoruz ve çalıştırıyoruz .

3.Adım
Uygulamamız açıldı ekranda tohum veya seed yazabilir, bu cüzdana giriş için kullanılan kişisel bir anahtar bunu kendimiz oluşturmamız gerekiyor, ve bu tohumu saklamamız gerekiyor.
Tohum(seed) oluşturma istediğiniz siteden oluştura bilirsiniz dikkat etmeniz gereken şey cüzdana sadece tohum(seed) ile giriş yapıldığı için bu tohumun güvenliği.Verdiğim linkten seed oluştura bilirsiniz. Dilerseniz GitHub'dan da sitenin kaynak kodlarına erişebilir kontrol edebilirsiniz.
isterseniz sitenin oluşturduğu tohumunun birkaç karakterini değiştirebilirsiniz böylece daha güvenli olur.Fareyi ekranda rastgele hareket ettirerek oluşturabilirsiniz.

Seed oluşturucu:ipfs.io/ipfs/QmdqTgEdyKVQAVnfT5iV4ULzTbkV4hhkDkMqGBuot8egfA
Sitenin kaynak kodlarına ulaşmak için GitHub:github.com/eukaryote31/iota-seed-gen


4.Adım
Tohumu uygulamada belirtilen yere girin ve giriş yap butonuna tıklayın cüzdan karşınıza gelecektir.
Bu tohum cüzdan adresimiz değil, bu tohum kişiseldir bu güvenli bir şekilde saklamamız lazım.

Hiç Yorum Yok İlk Yorumu Eklemek İstermisiniz? Anonim Olarak Yorum Yapabilirsiniz.

Yorum Gönder